Reorganizacja forum!

Reorganizacja forum!

Postprzez Ginger » sobota, 17 grudnia 2011, 22:42

Drodzy użytkownicy!

Obecnie na forum trwa gruntowna reorganizacja. W tym wątku będę informowała Was o postępujących zmianach i ustaleniach. Wszystkie sprawy będą na bieżąco aktualizowane. Zmiany planujemy wprowadzić w życie (jeśli się wyrobimy) od 1 stycznia br. (ewentualnie niektóre wcześniej).


1. Administracja i moderacja.

Forum będzie posiadało trzech stałych adminów posiadających takie same, pełne uprawnienia: Kasjopeę, Lori i Ginger, czyli mnie :wink:
Na krótko przed nowym rokiem odbędą się wybory na dwóch nowych moderatorów; jednocześnie moderatorami pozostaną Aludka i Thewiz. Chętni zgłoszą się samodzielnie w odpowiednim do tego wątku, a gdy będziemy mieć już pełną listę, utworzymy ankietę. Dwoje użytkowników, którzy zdobędą najwyższą ilość głosów, dostaną uprawnienia moderatorskie. Zmiany na stanowiskach moderatorów będą odbywać się rotacyjnie co dwa miesiące, kadencja zaś będzie trwała cztery miesiące. Czyli dwa miesiące od wybrania pierwszych dwóch modów odchodzą Thewiz i Aludka i wybieramy dwójkę nowych; po kolejnych dwóch miesiącach nowi wejdą na miejsce tych, którzy zostaną wybrani z końcem grudnia. I tak w kółko. Mam nadzieję, że jest to dla wszystkich jasne.
Przerwa w byciu modem musi trwać co najmniej cztery miesiące, czyli swojej kandydatury nie może zgłosić użytkownik, który właśnie ukończył swoją kadencję, lub ukończył ją dwa miesiące wcześniej.
Chęć objęcia stanowiska moderatora może zgłosić każdy i każdy wcześniej czy później będzie miał szansę, by sprawdzić się w tej roli.
Śledźcie sprawę na bieżąco, już wkrótce ogłoszone zostaną pierwsze wybory :wink:



Proszę o nie pisanie w tym wątku! Wszystkie uwagi proszę zgłaszać w tematach do tego przeznaczonych :wink:
First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you win.
Avatar użytkownika
Ginger
X. stopień wtajemniczenia
X. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 7467
Dołączył(a): piątek, 17 czerwca 2011, 19:32
Lokalizacja: Łódź
wiek: 0

Postprzez » sobota, 17 grudnia 2011, 22:42

 

Re: Reorganizacja forum!

Postprzez Ginger » wtorek, 20 grudnia 2011, 12:40

2. Pełnienie określonych funkcji na forum.

1) Obsługa naszego konta na facebooku - dostęp do naszego forumowego konta zawsze będzie miało pięć osób. Jedną z nich jest Sun, które będzie posiadała ten dostęp przez cały czas. Pozostałe cztery osoby będą zmieniać się rotacyjnie po dwie osoby co dwa miesiące, na tej samej zasadzie, co moderatorzy. Wybór osób zarządzających facebookiem odbędzie się poprzez ankietę. Chętni sami zgłaszają swoją kandydaturę, a potem dwie osoby, które będą miały najwięcej głosów otrzymają dostęp do forumowego konta.

2) Kontakt z Dominikiem - zawsze muszą być dwie osoby zajmujące się kontaktowanie się z naszym manago, będą się one zmieniać również rotacyjnie, co cztery miesiące, na podstawie ankiety.

3) Kontakt z mediami - czyli dzwonienie, pisanie maili i załatwianie przeróżnych spraw - do tej funkcji będą wyznaczone cztery osoby zmieniające się co cztery miesiące na podstawie ankiety, na tych samych zasadach co pozostałe funkcje. Wszelkie wiadomości będziemy tworzyć razem, jednak w wypadku, gdy nie ma nikogo, kto chciałby się zaangażować, osoby odpowiedzialne na to mają obowiązek zainicjować konkretne działania.
First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you win.
Avatar użytkownika
Ginger
X. stopień wtajemniczenia
X. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 7467
Dołączył(a): piątek, 17 czerwca 2011, 19:32
Lokalizacja: Łódź
wiek: 0

Re: Reorganizacja forum!

Postprzez Ginger » wtorek, 20 grudnia 2011, 12:43

3. Ostrzeżenie i bany.

Użytkownik może mieć najwyżej trzy ostrzeżenia.
Czwarte ostrzeżenie oznacza ban czasowy z forum, tygodniowy.
Piąte ostrzeżenie - ban czasowy z forum - trzymiesięczny.
W przypadku szóstego ostrzeżenia użytkownik otrzymuje dożywotniego bana na forum.

Ostrzeżenia będą dawane za nieprzestrzeganie zasad regulaminu, który wkrótce zostanie zaktualizowany i wklejony zarówno z tym wątku, jak i w wątku o regulaminie.
First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you win.
Avatar użytkownika
Ginger
X. stopień wtajemniczenia
X. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 7467
Dołączył(a): piątek, 17 czerwca 2011, 19:32
Lokalizacja: Łódź
wiek: 0

Postprzez » wtorek, 20 grudnia 2011, 12:43

 


Powrót do Propozycje, pytania, uwagi użytkowników dotyczące funkcjonowania forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron