Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Re: Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Postprzez gingers » piątek, 24 lutego 2012, 15:37

Ami napisał(a):Avi dziś napisała w jednym z wątków /nie wiem w którym/ ze rezygnuje z funkcji ,lecz jeśli nie będzie innych kandydatów to może zostać.
Według mnie kandydatów nam nie brakuje!
Można podać na nowo też jej kandydaturę jeśli ktoś sobie zażyczy>


W/g mnie Avie naprawdę ma dużo różnych funkcji w różnych miejscach w sieci i pewnie ma z tym dosyć pracy :wink:
Obrazek

Nie odpowiadam za interpretację moich postów przez innych użytkowników
Avatar użytkownika
gingers
IX. stopień wtajemniczenia
IX. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 5554
Dołączył(a): wtorek, 21 czerwca 2011, 09:31
Lokalizacja: cat's world
wiek: 0

Postprzez » piątek, 24 lutego 2012, 15:37

 

Re: Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Postprzez Estrella » piątek, 24 lutego 2012, 16:09

Lori napisał(a):Jeśli chodzi o zgłoszenia kandydatur, proponuję następujący system: każdy forumowicz zgłasza maksymalnie trzy osoby na stanowisko admina i maksymalnie pięć na moda. Są to sugestie, chwilowo nie ma znaczenia, czy dana osoba chce pełnić funkcję, czy nie. Po stworzeniu listy, znajdujące się na niej osoby zdeklarują, czy chcą ubiegać się o wybór, czy też nie. Wybierać będziemy z chętnych, w ankiecie. Co Wy na to? Bo inaczej powstanie bałagan i nigdy nie dojdziemy do ładu, kto chce zasiąść na stołku, a kto nie :mrgreen:


Moim zdaniem powinno ostać po staremu 3/4. Jest nieparzyście adminów i razem też jest nieparzyście.

Administratorzy:
~ Cukierek
~ Matta
~ Robbie

Moderatorzy:
~ Gingers
~ Pinga
~ Taka ja
~ Leon
~ Wolfik
Avatar użytkownika
Estrella
VI. stopień wtajemniczenia
VI. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 1168
Dołączył(a): środa, 26 października 2011, 16:03
Lokalizacja: Radom/Warszawa
wiek: 25

Re: Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Postprzez Lori » piątek, 24 lutego 2012, 16:23

Estrella napisał(a):
Lori napisał(a):Jeśli chodzi o zgłoszenia kandydatur, proponuję następujący system: każdy forumowicz zgłasza maksymalnie trzy osoby na stanowisko admina i maksymalnie pięć na moda. Są to sugestie, chwilowo nie ma znaczenia, czy dana osoba chce pełnić funkcję, czy nie. Po stworzeniu listy, znajdujące się na niej osoby zdeklarują, czy chcą ubiegać się o wybór, czy też nie. Wybierać będziemy z chętnych, w ankiecie. Co Wy na to? Bo inaczej powstanie bałagan i nigdy nie dojdziemy do ładu, kto chce zasiąść na stołku, a kto nie :mrgreen:


Moim zdaniem powinno ostać po staremu 3/4. Jest nieparzyście adminów i razem też jest nieparzyście.

Tak zostanie.

Na zgłoszenia kandydatur założę nowy wątek, żeby było przejrzyście.
Lori
IX. stopień wtajemniczenia
IX. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 5629
Dołączył(a): czwartek, 16 czerwca 2011, 15:18
wiek: 0

Re: Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Postprzez adh » piątek, 24 lutego 2012, 16:52

Minęło więcej niż kilkanaście godzin. :roll:
Cóż, czuję się jak zbity pies, mam świadomość, że nie tylko ja. Było, minęło, mam nadzieję - nie wróci!
Bardzo dziękuję Kasjopei i Ginger, byłyście wspaniałe jako administratorki, jesteście wspaniałymi osobami i cieszę się, że zostajecie na forum.
Poczułam się doceniona przez wiele osób, które mnie typują do funkcji na forum. Bardzo dziękuję wszystkim za zaufanie i uznanie, to było bardzo miłe z Waszej strony, wręcz jestem szczęśliwa. Wierzę, że to nic trudnego, jednak zgłoszę się do tej funkcji, tylko wtedy gdy zabraknie kandydatur, a mam nadzieję, że tak się nie stanie :D . Niech rządzą młodsi, mają więcej czasu, więcej energii, my starsi możemy podpowiadać korzystając z życiowego doświadczenia. :D
Swoje kandydatury podam już tam gdzie trzeba. :D
chcieć to móc
Avatar użytkownika
adh
X. stopień wtajemniczenia
X. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 6354
Dołączył(a): czwartek, 16 czerwca 2011, 15:33

Re: Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Postprzez Litek_ » piątek, 24 lutego 2012, 18:21

Ja nie będę w stanie pełnić funkcji moderatorskich do końca lutego/początku marca z powodu braku łączności z Internetem w komputerze. Dlatego rozważam rezygnację. Rezygnację z funkcji, nie z forum.
- Are you an idiot?
- No, sir, I'm a dreamer. :cool:
Avatar użytkownika
Litek_
VI. stopień wtajemniczenia
VI. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 1269
Dołączył(a): środa, 13 lipca 2011, 18:55
Lokalizacja: Ełk
wiek: 21

Re: Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Postprzez adh » piątek, 24 lutego 2012, 18:38

Litek_ napisał(a):Ja nie będę w stanie pełnić funkcji moderatorskich do końca lutego/początku marca z powodu braku łączności z Internetem w komputerze. Dlatego rozważam rezygnację. Rezygnację z funkcji, nie z forum.

Początek marca już blisko, więc może zostaniesz :D
Zanim zrobimy nowe wybory to też będzie początek marca, myślę, że Lori sobie poradzi przez ten czas. :D
chcieć to móc
Avatar użytkownika
adh
X. stopień wtajemniczenia
X. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 6354
Dołączył(a): czwartek, 16 czerwca 2011, 15:33

Re: Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Postprzez Aviehotels » piątek, 24 lutego 2012, 19:16

Lori napisał(a):Dobrze, słuchajcie, czas na decyzje, bo toniemy w dyskusjach, a do niczego nie dojdziemy.
Zostajemy przy starym składzie ilościowym zarządu, tj. trzech adminów i czterech modów, tak?

Jeśli tak, to musimy wybrać dwóch nowych adminów (na miejsce Kas i Ginger) oraz dwóch/trzech moderatorów (na miejsce Aludki, Koralki i Avie (?)). Avie, musisz się zdeklarować ostatecznie, czy zostajesz, czy odchodzisz, bo od tego będzie zależała ilość możliwych opcji w ankiecie.

Jeśli chodzi o zgłoszenia kandydatur, proponuję następujący system: każdy forumowicz zgłasza maksymalnie trzy osoby na stanowisko admina i maksymalnie pięć na moda. Są to sugestie, chwilowo nie ma znaczenia, czy dana osoba chce pełnić funkcję, czy nie. Po stworzeniu listy, znajdujące się na niej osoby zdeklarują, czy chcą ubiegać się o wybór, czy też nie. Wybierać będziemy z chętnych, w ankiecie. Co Wy na to? Bo inaczej powstanie bałagan i nigdy nie dojdziemy do ładu, kto chce zasiąść na stołku, a kto nie :mrgreen:


Ok, to ja zostaję póki co.

W moim odczuciu:
Admin - anika, Lena
Modzi - atri

Więcej propozycji na razie nie mam.
"Niebo, tu nie ma nieba - jest prześwit między wieżowcami
A serce to nie serce, to tylko kawał mięsa."
happysad - Nie ma nieba
Avatar użytkownika
Aviehotels
II. stopień wtajemniczenia
II. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 61
Dołączył(a): poniedziałek, 11 lipca 2011, 20:12
Lokalizacja: Częstochowa
wiek: 19

Re: Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Postprzez gingers » piątek, 24 lutego 2012, 21:18

Moderatorze Aviehotels, w innym wątku zgłaszamy kandydatury :wink:
Obrazek

Nie odpowiadam za interpretację moich postów przez innych użytkowników
Avatar użytkownika
gingers
IX. stopień wtajemniczenia
IX. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 5554
Dołączył(a): wtorek, 21 czerwca 2011, 09:31
Lokalizacja: cat's world
wiek: 0

Re: Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Postprzez ania » piątek, 24 lutego 2012, 22:04

Kasjopeo, ciężko mi wyobrazić sobie to forum bez Ciebie jako admina :( , ale rozumiem Twoją decyzję. Ogromnie się cieszę, że zostajesz tu jednak z nami i liczę po cichu na to, że może kiedyś, kiedy real da Ci trochę wytchnienia, powrócisz na swoje miejsce :)
Ginger - dziękuję za to, co zrobiłaś dla rozwoju tego forum :)
Lori - a Tobie dziękuję, że nas nie opuszczasz w tej trudnej sytuacji, mimo wątpliwości, o których pisałaś :)
ania
V. stopień wtajemniczenia
V. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 696
Dołączył(a): poniedziałek, 20 czerwca 2011, 14:11
wiek: 0

Re: Zmiany w zarządzie forum - wątek informacyjny

Postprzez pinga » piątek, 24 lutego 2012, 23:54

Rety, ale się porobiło :o :wink:
Człowiek (czyli ja) idzie zarobić na chleb, a Wy go wrabiacie :shock: :wink: :lol: .
Dziękuję wszystkim, którzy proponują mnie na moda albo admina :)
Jesteście bardzo mili, ale niestety muszę odmówić.
Nie chcę, żebyście pomyśleli, że odmawiam na zasadzie „nie, bo nie”, więc z szacunku dla Was, szczerze wymienię powody, dla których proszę nie brać pod uwagę mojej osoby przy zgłaszaniu kandydatów do tych funkcji:
1) Nigdy tego nie robiłam, więc się na tym od strony technicznej kompletnie nie znam
2) Na forum bywam tylko wieczorami. W pracy nie mam czasu, żeby podglądać co się tu dzieje, więc jestem mało dyspozycyjna
3) Sami wiecie, że od początku pobytu na forum, nie daję się wciągać w żadne kłótnie. Takie mam twarde postanowienie i nie zamierzam tego zmieniać. Za dużo mam takich atrakcji na co dzień w realu. Tutaj mam niesamowitą radochę z tego, że nie muszę brać udziału w żadnych sporach personalnych, ani ich rozstrzygać. I jest mi z tym bardzo dobrze :)

A żeby nie było, że się od roboty uchylam :wink: , to zgłaszam się na ochotnika do prowadzenia i sprzątania w linkowniach, o ile uznacie, że nadal powinny być na forum.
Uwielbiam je, zwłaszcza koncertową :D . To taki uroczy zakątek na naszym forum :)
Więc jeśli mogę prosić, to mnie z nich nie wyrzucajcie :roll: :wink: , ewentualnie zgłaszajcie uwagi, co w nich zmienić lub poprawić :)
Avatar użytkownika
pinga
VI. stopień wtajemniczenia
VI. stopień wtajemniczenia
 
Posty: 981
Dołączył(a): wtorek, 19 lipca 2011, 08:16

Postprzez » piątek, 24 lutego 2012, 23:54

 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Propozycje, pytania, uwagi użytkowników dotyczące funkcjonowania forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron